niedziela, 1 września 2013

No i po obozie!

Witajcie!

No i minęły 3 dni od powrotu z naszego drugiego obozu! Nie powiem, było ciężko i chyba każdy z chłopaków to potwierdzi ;) Na obozie byłem ja, Daniel, Kordian i Kuba i 7 innych zastępów. No to w skrócie co robiliśmy:

Dzień I - przyjazd ok. 13. Znalezienie miejsca na fort, przywiązanie głównych żerdzi; apel rozpoczynający obóz;
Dzień II - budowa fortu, już w nim śpimy!;
Dzień III - ukończenie budowy fortu i urządzenia obozowego (naszym była latryna);
No i dalej nie pamiętam :D Było tak, hmm, coś pomiędzy świetnie a fantastycznie, że nie pamiętam co danego dnia robiliśmy.
Łatwiej mi może będzie napisać według konkurencji:

  • Pionierka - jak pisałem wyżej, pierwsze 3 dni. Nie zbudowaliśmy tego co naszkicowaliśmy, ale było nie najgorzej. Ta wstążka powędrowała do SZ (nie pamiętam numeru ;p ) Kozica, który to o tę wstążkę prowadził długo bój z SZ 53 Szerszeń. Została również przyznana druga wstążka za pionierkę, ale była ona dla zastępów, które były pierwszy raz na obozie. Niestety, zwycięzcy nie pamiętam ;/
  • Pionierka obozowa - latryny, prysznice itp. Zwycięzca ...? xD
  • Liturgika - Wiadomo, Msze Święte były codziennie. Tę wstążkę otrzymał SZ 107 Raniuszek
  • INO - ta wstążka nie została przyznana, ponieważ były złe warunki pogodowe i nikt, ani żaden z zastępów nie miał ochoty w taką pogodę biegać po lesie...
  • Eksplo - Opiszę w osobnym poście. Tę wstążkę wygrał SZ 53 Szerszeń.
  • Olimpiada - wstążka nie przyznana z powodu nie dokończenia zawodów (warunki pogodowe :/ )
  • Wielka Gra - Również w osobnym poście. Wygrał SZ Lejeń... A nie, sory. Jeleń >.<

Wygrana obozu - Skromnie pisząc, kto inny jak nie my mogliśmy ją wygrać? :p Druh powiedział, że było w naszym zastępie czuć tego prawdziwego harcerskiego ducha. Może i tak. Ja tam nie wiem, ja się myłem (taki suchar) xD
Druh mówił również, że pierwszy raz mu się zdarzyła sytuacja, że było 8 zastępów i każdy z nich dostał po jednej wstążce... Niby wszystko po równo, ale to ponoć biała wstążka jest najwięcej warta :D
Podsumowując było zajedwabiście ;) Nie wiem czy to możliwe, ale mam nadzieję, że we Francji będzie jeszcze lepiej :D


z. Adam Szczuko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz